רונאלדו : "רונאלדו ייאלץ לעבור בדיקה משפילה של איבר מינו" - המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט.

רונאלדו : "רונאלדו ייאלץ לעבור בדיקה משפילה של איבר מינו" - המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט.. הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. דיווחים, מבזקי חדשות, פרשנויות, מאמרי דעה, תחקירים וסקופים בלעדיים. המטרות האחרונות של כוכב פורטוגל ביורו.

בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. זו שאלה שנפתחה זה מכבר בקרב אוהדי כדורגל ואוהדים של מועדונים ספרדית. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו.

Russan: איך נראה הבית של רונאלדו
Russan: איך נראה הבית של רונאלדו from img.mako.co.il
בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. אחרי שלוש שנים, יובנטוס מוצאת את עצמה בקיץ הזה בפניו של עידן חדש: המטרות האחרונות של כוכב פורטוגל ביורו. Ronaldo luís nazário de lima; הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. מאז עבר כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, ישראלים רבים הפסיקו להתעניין בבירת ספרד מדריד, שם שיחק רונאלדו עד לפני כמה חודשים, ונוסעים יחד עם ילדיהם לטורינו שבאיטליה. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט.

For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו.

משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2. הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם. 13 просмотров 3 года назад. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. לא נתעסק בחולצה של רונאלדו לפני המשחק. דיווחים, מבזקי חדשות, פרשנויות, מאמרי דעה, תחקירים וסקופים בלעדיים. חדשות, וידאו, סטטיסטיקה, תוצאות live וסיקור מלא של ליגות הכדורסל, כדורגל וענפי ספורט נוספים בישראל ובעולם. המטרות האחרונות של כוכב פורטוגל ביורו. המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: אחרי שלוש שנים, יובנטוס מוצאת את עצמה בקיץ הזה בפניו של עידן חדש: היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא.

בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה. כריסטיאנו רונאלדו ועוד 5 שאחריו. היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא. הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון בערוץ הטלוויזיה cnn ספרד, עם סדרה חדשה של אוזניות המופעלת בארה ב, אבל הראיון לא הלך כפי שרצה החלוץ המפורסם. דיווחים, מבזקי חדשות, פרשנויות, מאמרי דעה, תחקירים וסקופים בלעדיים.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג 35, אבל השליטה שלו עדיין נמשכת ...
כריסטיאנו רונאלדו חוגג 35, אבל השליטה שלו עדיין נמשכת ... from img.wcdn.co.il
אחרי ימים ארוכים של שמועות וספקות, המועדון מאשר את הידיעה ונפרד מאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים שרשם את סיפורו גם בספרי ההיסטוריה המפוארים של ריאל. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. חדשות מהארץ ומהעולם, מבזקים ועדכונים שוטפים בזמן אמת. Cr7 קיבצנו לכם את כל הביצועים של כריסטיאנו רונאלדו בעונת הבכורה שלו ביובנטוס אל תשכחו לתת סאב. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. לא נתעסק בחולצה של רונאלדו לפני המשחק. משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2. מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו?

היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא.

כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. חדשות מהארץ ומהעולם, מבזקים ועדכונים שוטפים בזמן אמת. הפורטוגלי משתכר 35.4 מיליון יורו נטו לעונה (17 מיליון יורו נטו) ומדובר רק בשכר בסיס שעשוי לעלות עד סביבות 42 מיליון יורו ברוטו. כריסטיאנו רונאלדו ועוד 5 שאחריו. רונאלדו רק שלישי במצעד אוסף הרכבים היקר ביותר של הספורטאים. איך הטייס גרם לכדורגלן להתרגש? 13 просмотров 3 года назад. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. רונאלדו יוצא לדרך נפרדת ממסי. אחרי ימים ארוכים של שמועות וספקות, המועדון מאשר את הידיעה ונפרד מאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים שרשם את סיפורו גם בספרי ההיסטוריה המפוארים של ריאל. Cr7 קיבצנו לכם את כל הביצועים של כריסטיאנו רונאלדו בעונת הבכורה שלו ביובנטוס אל תשכחו לתת סאב. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות.

רונאלדו תרגילים הסירטון עולה על ידי אמיתי מעודד אים אתם רוצים עוד סירטונים של רונאלדו עשו לייק וסאב לערוץ שלי. הכדורגלן הפורטוגלי וחלוץ קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, כבר אינו הספורטאי המכניס בעולם לאחר שהודח מראש דירוג 100 הספורטאים המרוויחים של פורבס על ידי המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. 13 просмотров 3 года назад. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר.

עורך דינו של רונאלדו טוען: ''רוב המסמכים נגדו זויפו ...
עורך דינו של רונאלדו טוען: ''רוב המסמכים נגדו זויפו ... from isport.co.il
המטרות האחרונות של כוכב פורטוגל ביורו. הפורטוגלי משתכר 35.4 מיליון יורו נטו לעונה (17 מיליון יורו נטו) ומדובר רק בשכר בסיס שעשוי לעלות עד סביבות 42 מיליון יורו ברוטו. רונאלדו יוצא לדרך נפרדת ממסי. לא נתעסק בחולצה של רונאלדו לפני המשחק. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. דיווחים, מבזקי חדשות, פרשנויות, מאמרי דעה, תחקירים וסקופים בלעדיים. אחרי שלוש שנים, יובנטוס מוצאת את עצמה בקיץ הזה בפניו של עידן חדש: במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014.

בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות.

בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? אחרי שלוש שנים, יובנטוס מוצאת את עצמה בקיץ הזה בפניו של עידן חדש: Cr7 קיבצנו לכם את כל הביצועים של כריסטיאנו רונאלדו בעונת הבכורה שלו ביובנטוס אל תשכחו לתת סאב. כריסטיאנו רונאלדו ועוד 5 שאחריו. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר. דיווחים, מבזקי חדשות, פרשנויות, מאמרי דעה, תחקירים וסקופים בלעדיים. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: אחרי ימים ארוכים של שמועות וספקות, המועדון מאשר את הידיעה ונפרד מאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים שרשם את סיפורו גם בספרי ההיסטוריה המפוארים של ריאל. המטרות האחרונות של כוכב פורטוגל ביורו. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook